środa, 11 lutego 2015

Day 2 i 3

Jest 10.55 siedzę na polskim glud trochę mnie już irytuje. Jestem z siebie dumna wytrzymalam już 2 dni zobaczymy jak dzisiaj mi pójdzie. Trzymajcie za mnie kciuki
Wczoraj zjadlam spaghetti wypilam energetyka i cole, a i kanapkę z serem. Dzisiaj zjadlam na razie 2 kanapki z dzemem i serem
Jest 20 moja kontrola zostala wystawiona na probe i wiecie co podolalam jej. Mama z siostra przyniosly frytki i kurczaczki z maca dla mnie, a ja nic powiedzialam NIE
potem babcia zaczela robic paczki na jutro wszyscy jedli ja sie powstrzymalam
Jestem zadowolona. Dzisiaj zjadlam jeszcze zupe grzybowa z ryzem taki wafel z dzemem

Jutro nie zjem paczkow ani nic. Zalozylam sie z siostra o 50 zl trzymajcie zq mnie kciuki



Trzymajcie sie chudo

2 komentarze:

  1. Powodzenia, oby tak dalej ci szło :) Super, że masz silną wolę :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://skinny-lucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że wszystko ok... nie poddawaj się kiedyś się ustabilizuje na nie będziesz miała żadnych wątpliwości czy ci się uda czy nie ;) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń